Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2018 00:47 - За света
Автор: sonor4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 84 Коментари: 0 Гласове:
1



 От какво има нужда от всеки и какво светът не му го дава?

Какво всеки би променил от света, за да се почувства добре, щастлив или доволен, свободен?

От къде трябва да се започне промяната? Необходима ли е и защо? Как и кой да я започне?

На кратко: в книжарниците или в интернет има достатъчно информация, книги, статии, примери, как да се променим, да станем по-добри в нещо определено. Мисля, че има поне 50 автора, който пишат как да станем по-добре и да се усъвършенстваме, да се развиваме. Но всичко това е насочено към индивида. Не мога да открия книга или статия, как светът да стане по-добър, как светът да се промени, така че аз да се чувствам добре. Има ли нещо подобно?
Всичко сочи, че аз трябва да се променя. Защо? Аз съм си добре. Не ми харесва само как изглежда света в, който живея. И сега аз трябва да се променям, да се адаптирам, да правя всичко възможно на света да му е добре, да се чувства комфортно, да му слугувам, да плащам сметките, да го пазя, да не се счупи, или да политне в неподходяща посока или нещо да не се случи на този свят, че изведнъж да изчезне. 

Мисля, че всички знаят историята на човечеството до момента. Всеки ще изброи поне 10 хубави или 10 лоши неща, които ние хората сме направили. Откакто има някаква логична мисъл и желание за сътверение/разрушение.

Не е нужно да се влиза в дебати или спорове, какво е постигнато до момента и от кой.

Не е нужно това. Защото могат да се изпишат хиляди редове за и против. Проблема е друг, че няма да се  предприеме действие към тази промяна. 

Днес ме попитаха дали имам идея как да стане. Отговорих, че нямам. Да, нямам идея как да започна промяната. Нямам подходящите знания и средства.

Но съм сигурна, че някой има идея от къде да се започне. Друг ще има средството. Трети ще подкрепи идеята и ще даде друга идея.

Аз съм от този тип, пасивно агресивните, където само стоя и си мисля и се дразня. И съответно нищо не правя.

Но ми се иска да намеря хората, които знаят, могат и искат, и ще действат.

Омръзна ми да слушам извинения, как ние хората сме страхливци, че светът е тава, което е.

Имаме извинение за всичко. Ако трябва ще се намери и извинение на извинението.

Искам да променя светът, просто променя това, което виждам. Не искам да заставам на челна стойка, да се вързвам на панделка, да повтарям мантри или да водя здравословен живот, само за да променя перспективата и да си втълпя насила, че това, което ме заобикаля е качествено и е добро.

Пак ще се върна към един от началните въпроси: какво бихте променили?





 



Гласувай:
1



Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sonor4e
Категория: Хоби
Прочетен: 2778
Постинги: 2
Коментари: 0
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930